21 Jan

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی بدون ایجاد قوس و فرم عروسکی یا فانتزی خواهد بود و در این نوع جراحی بینی به اصلاح انحراف و یکسان نمودن تیغه ی بینی می پردازد در واقع بینی با تغییرات زیادی روبرو نخواهد شد و بینی طبیعی و متناسب با دیگر اجزای صورت ایجاد خواهد شد.

در جراحی بینی طبیعی تغییرات عمده در قسمت پشت بینی و نوک بینی ایجاد می شود و تفاوتی که با سایر جراحی های بینی دارد این است که پشت بینی حالت صاف یا اینکه قوس به مقدار بسیار کمی دیده می شود.

مشخصات جراحی بینی طبیعی

  • ایجاد یک زاویه متناسب بین بینی و لب و پیشانی
  • تغییر قوس بینی بطور طبیعی و به میزان کم
  • تیز نشدن نوک بینی
  • کوچک نشدن سوراخ های بینی
  • دست نخوردن شکل و محل قرار گیری سوراخ های بینی

عوامل موثر در جراحی بینی طبیعی

  • ضخامت و نوع پوست بینی فرد
  • نوع بینی استخوانی یا گوشتی
  • جنسیت و سن فرد

مزایای جراحی بینی طبیعی

کوچک بودن بینی یا داشتن حالت قوس دار یا فانتزی را نمی توان دلیل بر زیبایی بینی دانست، مهمترین چیزی که در هر عمل زیبایی حائز اهمیت خواهد بود، سلامتی کامل بیمار و ثابت بودن نتیجه عمل بینی بعد از گذشت چند سال است.

یکی از مزایای عمل بینی به صورت طبیعی این است که چین های کناره پره های بینی و تغییر حالت فرو رفتگی بینی طبیعی خواهد بود.

جراحی بینی طبیعی

کاندیدای جراحی بینی طبیعی

افرادی که دارای بینی با پوست ضخیم و بافت غضروفی ضعیفی هستند ( بینی های گوشتی ) کاندیدای مناسبی برای جراحی بینی طبیعی می باشند.

آقایان نیز به دلیل حفظ شدن جذابیت چهره مردانه خود تمایل به جراحی بینی طبیعی دارند.

نقش جراح بینی در جراحی بینی طبیعی

افرادی که داوطلب انجام عمل بینی طبیعی هستند، قبل از اقدام به عمل بینی خود با جراح بینی مشورت نمایند تا جراح بینی با توجه به نوع و ساختار بینی، فرد را از نتیجه و تغییرات ایجاد شده بینی آگاه خواهد ساخت.

جراح بینی عکس برداری های لازم را از زوایای مختلف صورت و بینی انجام می دهد و با آنالیز کردن بینی با فرم صورت و بررسی دقیق عکس ها عمل بینی را به نحوی انجام خواهد داد که اثری از عمل بینی دیده نشود و ظاهری طبیعی و متناسب با فرم و سایر اجزای صورت ایجاد شود.

قابل ذکر است که انتخاب جراح بینی مناسب در نتیجه عمل بینی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

دکتر شهریار نظری نه تنها در ایران بلکه در سطح بین المللی به عنوان جراح بینی طبیعی شهرت دارد تا کنون چندین مقاله از روش های اختصاصی و ابداعی وی درمجلات پزشکی دارای رتبه بالای isi آمریکایی چاپ شده است.

بسیاری از بیماران ایشان را افرادی تشکیل می دهند که از خارج از کشور به او مراجعه می کنند، زیرا مطمین اند که علاوه بر بینی زیبا و بی ایراد مشکل تنفسی بعد از جراحی بینی نخواهند داشت.

 دکتر شهریار نظری – متخصص گوش و حلق و بینی

درباره نویسنده

پاسخ